duminică, 8 septembrie 2013

CUM PUTEM FI !

Am găsit această poezie și am zis că te interesează și pe tine. Pentru că îmi pasă, împărtășesc acest lucru cu tine dragul meu prieten. Dacă nu poți fi un pin în vârful dealului,/ Fii un tufiș în vale. Fii însă Cel mai bun tufiș, de pe marginea pârâului;/ Fii o tufă, daca nu poți fi un copac./ Dacă nu poți fi un tufiș, fii un fir de iarba,/ Și un drum va fi fericit;/ Dacă nu poți fi păstrăv, atunci fi un biban-/ Dar cel mai vioi biban din tot lacul!/ Nu putem fi toți căpitani, trebuie să fim echipaj,/ E treabă pentru noi toți aici./ Sunt munci grele și munci ușoare,/ Iar sarcina pe care o avem e chiar langă noi,/ Daca nu poti fi drum, fii atunci o potecă,/ Dacă nu poți fi soare, fii o steluță;/ Nu prin mărime o să câștigi sau o să dai greș-/ Fii cel mai bun în ceea ce ești!/ Douglas Malloch Cum puteti fi? Eu propun sa fiti voi înșivă! Sunteti unici, ceva nou în această lume. Bucurați-vă de asta, lăsați-va sufletul să tresalte. Profitați tot mai mult de ceea ce a pus natura în voi. Toata arta este autobiografie. Puteți cânta, picta, scrie doar ceea ce sunteți. Am devenit ceea ce suntem datorita experienței, mediului și ereditații. Neîncetat va trebui sa cultivăm grădina proprie și să cântăm în orchestra vieții cântand la propriul instrument ce ne-a fost dat. Cum putem fi? Să ne găsim pe noi înșine și să fim noi înșine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu