duminică, 13 ianuarie 2013

Pentru prieteni

Binecuvântat ești tu care îți faci timp
Să asculti vorbirea-mi dificilă,
Tu, care mă ajuți să aflu că dacă perseverez
Pot fi înțeles.

Binecuvantat ești tu care niciodată nu-mi poruncești:
''Grăbește-te''
Și care nu iei sarcinile mele asupra ta,
Pentru că eu adesea am nevoie de timp, mai degrabă
decât de ajutor

Binecuvântat ești tu care înțelegi că
Este dificil pentru mine
Să-mi exprim gândurile prin cuvinte.

Binecuvântat ești tu care cu un zâmbet
Mă incurajezi să mai încerc
Înca odată.

Binecuvântat ești tu care niciodată nu-mi amintești
Că astăzi ți-am pus acceași întrebare de două ori.

Binecuvântat ești tu care mă respecți
Și mă iubești așa cum sunt.
( Autorul este necunoscut, am gasit aceasta poezie pe o coală învechită de timp și m-am gândit să o împartășesc cu voi, oricare dintre noi poate să spună cuvintele astea măcar odată în viață.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu